marți, 27 ianuarie 2009

Un agent imobiliar tocmai a finalizat primul sau contract, cand a descoperit ca o parte a terenului vandut era sub apa.- „Clientul se va intoarce foarte furios…” ii zice acesta sefului. „Oare nu ar trebui sa ii dau banii inapoi?”- „Banii inapoi?!!” striga seful la el. „Ce vanzator mai esti si tu?! Du-te inapoi si vinde-i o casa plutitoare!”

Un om intra într-o banca si spune: “As vrea sa încep o mica afacere. Cum procedez?”.“Simplu”, spune directorul bancii. “Cumperi una mare si astepti”.

Cu câteva zile înainte de falimentul băncii la care lucrau, doi angajaţi ai Lehman Brothers îsi terminaseră programul de lucru si se aflau în lift. Unul apasă butonul, însă liftul nu se miscă. „Ce se întâmplă? De ce nu vrea să coboare?“. Celălalt scoate laptopul, deschide un program, introduce indicii, calculează, după care îi explică primului: „E logic, potrivit modelului meu matematic, mai jos de atât nu se poate“.

Doi patroni discută despre impactul crizei economice asupra propriilor afaceri. „Auzi, tu mai ai bani să plătesti salariile anul vitor?“ „De unde?! Trebuie să plătesc furnizorii, taxele. Tu?“ „Nici eu. Dar salariile pe ultimele luni le-ai plătit?“ „Nu. De unde?“ „Nici eu. Si angajaţii tăi nu zic nimic?“ „Nu.“ „Nici ai mei. Auzi, stii ce propun eu? Să percepem o taxă de intrare în firmă.“

Mark Twain în faţa graficelor: "Octombrie este una dintre lunile deosebit de periculoase pentru speculaţii bursiere. Celelalte sunt iulie, ianuarie, septembrie, aprilie, noiembrie, mai, martie, iunie, decembrie, august şi februarie."

Un american isi cumpara teren langa casa unui roman si-si construieste o vila. In curtea romanului, langa gard si cu crengile crescute mai mult in curtea am ericanului, era un nuc. Cand veni vremea sa rodeasca, nu crescu decat o nuca chear deasupra curtii americanului ... - Cred ca e corect sa-mi dai nuca . .tu nu ai nuc!-Sorry . .cade la mine pe teritoriu!-Uite ce facem ... iti dau eu un shut, si apoi imi dai si tu unul! Ala care rezista mai mult .. castiga nuca! da?-Ok!Isi ia romanul avant .. si .. drept cu piciorul in coa***e americanului ...!-Auuch!Oh my God! ... Ohhhhh !! ..Ok e randul meu ..!-Lasa bah! Tzine tu nuca!

Un evreu se afla pe patul de moarte si-i spune singurului sau fiu:- Isaac, mai am putin si mor si vreau sa stii ca cele 7 vile, 3 blocuri, 30 de taxiuri, fabrica de imbracaminte, cele 2 ferme, 8 magazine, bijuteriile,titlurile bancare, valorile, sculpturile…- Da, tata, mi le lasi?- Ti le vand ieftin, foarte ieftin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu