sâmbătă, 17 ianuarie 2009

In perioade de recesiune, dezvoltatorii participa la TARGURI IMOBILIARE

In orice domeniu de activitate sau sector economic exista si perioade de recesiune. Piata scade, scad vanzarile si implicit scad si bugetele de marketing. Participarea la targuri si expozitii este una din cele mai eficiente metode de comunicare atat in perioade de crestere, cat, mai ales, in perioade de scadere economica. Pe langa eficienta ridicata in asimilarea mesajelor, targurile si expozitiile ofera avantajul de a comunica, in perioadele de recesiune, cu un nucleu dur de clienti care au un interes foarte ridicat fata de oferta expusa.
In plus, prin participarea la targ demonstrati puterea companiei intr-o perioada in care concurentii au de suferit !"Pe langa contextul international foarte framantat in acesta perioada, unii dezvoltatori au inceput sa intelega ca singura solutie este sa lucreze intr-un anumit fel, foarte diferit de cel adoptat pana acum, si mai ales sa gaseasca solutii in lupta cu furcile caudine ale unei noi realitati imobiliare". Astfel, in conditii actuale ale pietei, dezvoltatorii de proiecte rezidentiale se orienteaza mai mult catre clienti si recurg la reduceri de preturi sau la discounturi cum ar fi includerea unuia sau mai multor locuri de parcare in pretul final al apartamentului sau livrarea acestuia cu bucataria mobilata si echipata. Pentru a atinge cererea si din punct de vedere financiar, se gasesc permanent solutii de finantare. Plata in rate, inchirierea cu optiune de cumparare si decalarea termenelor de plata sunt cateva din variantele propuse de dezvoltatori, in avantajul potentialilor cumparatori....

Un comentariu:

  1. nu cred ca au alta sansa sa mai vanda ceva, decat sa expuna la targuri....

    RăspundețiȘtergere